Vreau sa mai sar gardul...


Uneori imi vin in minte lucruri la care nu m-am gandit de ani de zile, dar care alta data alcatuiau viata mea de zi cu zi. Nu vi s-a intamplat si voua?
Uite, mai ieri mi-am amintit cum saream gardul intre curtea casei mele si o alta curte. Era cel mai usor gard de sarit. era din beton si in partea de sus avea multe gauri mari in care puteai cu usurinta sa iti pui picioarele. Am fost un fricos in copilaria mea. Nu imi placea sa ma sui in pomi, nu imi placea sa sar de sus sau sa escaladez gardurile. Dar gardul acesta era preferatul meu. Il treceam din trei miscari.
Ma gandeam mai ieri. Daca merg acasa, oare de ce sa nu il sar din nou? Multi se vor intreba: la ce sa il sari din nou? esti sarit de pe fix?
Dar voi nu intelegeti. Pot sa il sar, pot sa fac acelasi lucru pe care il faceam acum 18 ani. De ce multe lucruri sa nu le mai facem doar pentru ca am crescut?
Vreau sa sar gardul din nou.

Niciun comentariu: